دانلود کتاب استعداد تحصیلی آزمون دکتری pdf

با دانلود این فایل شما دو فایل کتاب استعداد تحصیلی آزمون دکتری دریافت میکنید. یکی از کتاب ها ۲۳۰ صفحه به همراه پاسخ های تشریحی سوالات آزمون دکتری است. فایل دیگر شامل یک کتاب ۸۴ صفحه ای است که آزمون استعداد تحصیلی را به چند بخش کلی تقسیم کرده و در هر بخش به بررسی ماهیت سوالات، روش حل و تمارین مربوط به بخش میپردازد. این کتاب بسیار خلاصه و مفید است.

دانلود کتاب استعداد تحصیلی آزمون دکتری

آزمون دکتری تخصصی از سال ۱۳۹۰ در رشته های مختلف در دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه حضوری به صورت سراسری برگزار میشود. یکی از مواد امتحانی آزمون کتبی تخصصی استعداد تحصیلی است که بین تمامی رشته ها مشترک میباشد. این درس که با هدف سنجش تواناییهای ذهنی و استعداد متقاضی تحصیل در مقطع دکتری طرح شده است؛ دارای چهار بخش اصلی میباشد که هدف از هر بخش سنجش توانمندیهای مختلف فرد نظیر هوش منطق توانایی تحلیل سرعت و قدرت تجسم، تسلط بر مبانی پایه ریاضی به طور همزمان میباشد. پس از حذف این آزمون از گروه آزمایشی علوم پزشیی و ادغام گروه آزمایشی تربیت بدنی با گروه علوم انسانی این آزمون در حال حاضر در ۷ گروه آزمایشی به شرح زیر برگزار میشود:

گروه آزمایشی علوم انسانی

گروه آزمایشی علوم پایه

گروه آزمایشی کشاورزی و منابع طبیعی

گروه آزمایشی زبان

گروه آزمایشی هنر

گروه آزمایشی دامپزشکی

گروه آزمایشی فنی – مهندسی

این بخش از آزمون دکتری، در بسیاری از گروهها، از چهار قسمت اصلی تشکیل شده است: ۱. درک مطلب؛ ۲. سؤالات منطقی؛ ۳. سؤالات تحلیلی؛ ۴. سؤالات کمی. در گروه فنی و مهندسی، به جای سؤالات استدلال منطقی، سؤالات تجسمی مطرح می شود. لازم به ذکر است که اگر چه تعداد سؤالات، زمان پاسخ گویی به آنها و نیز درجه سختی و آسانی آنها در سال های مختلف، تغییراتی داشته است، اما ماهیت بخشهای مختلف این درس همواره ثابت بودهاست.

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “کتاب روانشناسی رشد لورا برک جلد 1” را در سایت بخوانید .

 

نوع فایل: پی دی اف (pdf)

 

فروش متوقف شده است

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.