دانلود جلد 1 (اول) کتاب روانشناسی رشد لورا برک pdf

کتاب روانشناسی رشد جلد ۱ نویسنده لورا برک و ترجمه یحیی سید محمدی در ارتباط با دوران کودکی از زمان لقاح تا کودکی انسان است. دانلود و مطالعه این کتاب برای روانشناسان و دانشجویان این رشته تحصیلی از ضرورت بالایی برخوردار است. در زیر پیشگفتار نویسنده درباره این کتاب را میخوانیم:

کتاب روانشناسی رشد لورا برک جلد 1

“گنجینه ای از تجربیات شخصی و حرفه ای، الهام بخش من در نوشتن این کتاب بوده است. اولا، و از همه مهمتر، علاقه صدها دانشجوی درس رشد انسان که در مدت بیش از سی سال تدریس در دانشگاه با آنها کار کردم، الهام بخش من بود. هر ترم، آگاهی آنها و سوال هایی که مطرح کردند، نشان داد که درک کردن رشد در کل زندگی، چگونه آگاهی از هر دوره رشد را پرمایه تر میکند. ثانیا، هنگامی که خودم به رشد بزرگسالی رسیدم، درباره عواملی که روند زندگی مرا شکل داده اند، نظیر خانواده، دوستان، استادان، همکاران، و جامعه، عمیق تر فکر کردم. شغلم کاملا تثبیت شده بود، زندگی زناشویی ام از بوته آزمایش زمان سالم بیرون آمده بود، و فرزندانم زندگی بزرگسالی را آغاز کرده بودند.

بنابراین احساس کردم که درک عمیق تر این تأثیرات چندگانه و تأثیرگذار بر یکدیگر، به من کمک خواهد کرد تا بهتر بفهمم کجا بوده ام و در سال های آینده به کجا می خواهم بروم. در ضمن، متقاعد شده بودم که این آگاهی می تواند به من کمک کند تا معلم، پژوهشگر، عضو خانواده، و شهروند بهتری شوم. و از آنجایی که تدریس در زندگی حرفه ای من اهمیت زیادی داشته و راضی کننده بوده است، می خواستم آگاهی از رشد در گستره عمر را که شخصأ برایم معنی دار بود، در اختیار دیگران قرار دهم.

دانلود جلد 1 (اول) کتاب روانشناسی رشد لورا برک

فهرست مطالب کتاب

 اول: تاریخچه نظریه ها و راهبردهای پژوهشی

 دوم: مبانی زیستی و محیطی

 سوم: رشد پیش از تولد، تولد و نوزاد

 چهارم: رشد جسمانی در نوباوگی و نوپایی

 پنجم: رشد شناختی در نوباوگی و نوپایی

 ششم: رشد هیجانی و اجتماعی در نوباوگی و نوپایی

 هفتم: رشد جسمانی و شناختی در اوایل کودکی

 هشتم: رشد هیجانی و اجتماعی در اوایل کودکی

 نهم: رشد جسمانی و شناختی در اواسط کودکی

 دهم: رشد هیجانی و اجتماعی در اواسط کودکی

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “خلاصه کتاب دانش خانواده و جمعیت آیت اللهی” را در سایت بخوانید .

 

نوع فایل: پی دی اف (pdf)

 

فروش متوقف شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.