پیرسینگ بینی دوران بارداری

پیرسینگ ناف در بارداری نی نی سایت,از بین بردن جای پیرسینگ,مراقبت های بعد از پیرسینگ ناف نی نی سایت,پیرسینگ بینی نی نی سایت,پیرسینگ ناف اقلیمه,پیرسینگ گوش,پیرسینگ ناف نشانه چیست,پیرسینگ لب,پیرسینگ بینی دوران بارداری 

اکثر توصیه‌ها به طرف «نه» تکیه می‌کنند. این توصیه صرفاً برای محافظت از شما و فرزند متولد نشده‌تان در برابر عوارض احتمالی ناشی از سوراخ کردن است. اما این اشتباه است، اساساً سوراخ کردن بینی باعث سوراخ شدن پوست می‌شود و به بهداشت خوب، زمان بهبودی و مراقبت بیشتر برای جلوگیری از عفونت نیاز دارد. پزشکان همچنین پیشنهاد می‌کنند که در دوران بارداری هر مادری باید سعی کند از هرگونه استرس و درد دوری کند.

پیرسینگ بینی دوران بارداری

آیا هنوز به سوراخ کردن بینی فکر می‌کنید؟

بارداری می‌تواند زمانی باشد که در آن احساس فوق‌العاده‌ای داشته باشید. ممکن است این اشتیاق را پیدا کنید که یک بار دیگر مسئول بدن خود باشید. کاری را انجام دهید که بتوانید آن را کنترل کنید. اگر می‌خواهید وارد عمل شوید و پیرسینگ کنید اقدامات احتیاطی زیر را در نظر بگیرید.

 پیش فرد متخصص این کار بروید:

پیدا کردن جایی که هر روز پیرسینگ انجام می‌دهد می‌تواند به کاهش برخی از خطرات کمک کند. آن‌ها متخصصان آموزش دیده واجد شرایطی هستند که می‌توانند بهترین توصیه‌ها را برای مراقبت‌های بعدی به شما ارائه دهند.

وسایل پیرسینگ را ضد عفونی کنید:

هنگام ورود باید با یک اتاق تمیز روبرو شوید، دیوار‌ها، کف و تخت‌ها باید تمیز و تجهیزات باید استریل باشند حتی می‌توانید از آن‌ها بخواهید که سوزن را در مقابل شما باز کنند تا بدانید که اولین بار است که از آن استفاده می‌کنند. در حالی که می‌توانید تا حد ممکن استریل شوید، میکروب‌ها و عفونت‌های مزاحم همچنان می‌توانند زنده بمانند و بنابراین نمی‌توانید تضمین کنید که عفونت نخواهید گرفت.

  اگر مادر باردار کرونا بگیرد

پیرسینگ‌های عفونی در دوران بارداری باعث چه چیزی می‌شوند؟

هنگامی که باردار هستید سیستم ایمنی شما 100% کار نمی‌کند و با سوراخ کردن بدن خود را در برابر باکتری‌ها و سایر میکروب‌ها باز می‌کنید که می‌تواند شما و کودکتان را بسیار بیمار کند. در برخی موارد باکتری‌هایی که می‌توانند وارد جریان خون شوند می‌توانند مستقیماً از طریق بند ناف به جنین بروند و عوارض بیشتری برای جنین شما ایجاد کنند.

اگر از بارداری خود اطلاع نداشته باشیم چه می‌شود؟

  •  پیرسینگ را حداقل دو بار در روز با سالین بشویید
  •  یک رژیم غذایی سالم و سرشار از سبزیجات داشته باشید تا روند بهبودی را در سلول‌های خود تقویت کنید
  •  سعی کنید پیرسینگ جدید را لمس نکنید

انواع پیرسینگ:

 پیرسینگ صورت:

به طور کلی هیچ دلیلی برای برداشتن این پیرسینگ‌ها در دوران بارداری وجود ندارد مگر اینکه علائم عفونت را مشاهده کنید. افراد ممکن است گوش، بینی، ابرو، لب، زبان و غیره را سوراخ کنند.

پیرسینگ نوک پستان:

در دوران بارداری سینه‌های شما حساس‌تر و حساس‌تر می‌شوند و به این واقعیت توجه نکنید که بزرگ‌تر می‌شوند. اگر شروع به احساس ناراحتی کردید بهتر است پیرسینگ را بردارید بنابراین به انتخاب شخصی و راحتی شما بستگی دارد.

 پیرسینگ شکم:

همانطور که شکم شما بزرگ می‌شود انتخاب این یکی ممکن است از دست شما گرفته شود. پوست شما در دوران بارداری کشیده می‌شود.

لطفا مقاله کم رویی در کودکان را چگونه شناسایی کنیم مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.