دانلود خلاصه جزوه کتاب رفتار مصرف کننده هاوکینز

دانلود کتاب رفتار مصرف کننده هاوکینز : خلاصه ارائه شده شامل ۳۸ صفحه با فرمت PDF با کیفیت عالی + ۱۹ صفحه با فرمت WORD از کتاب رفتار مصرف کننده: تدوین استراتژی بازاریابی است. فایل ورد حاوی نکته های مهم کتاب رفتار مصرف کننده هاوکینز و همکاران به صورت سوال و جواب کامل بوده و مناسب برای مطالعه دانشجویان عزیز می باشد.این کتاب توسط هاوکینز، کانی و بست تدوین شده است و دکتر احمد روستا، عطیه بطحایی آنرا ترجمه کرده اند.

خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده هاوکینز

در خلاصه این کتاب سعی شده است تا ضمن رعایت اصول خلاصه نویسی و ایجاز، مهمترین نکات مطروحه در کتاب گردآوری شوند . متن خلاصه کتاب از لحاظ نگارشی و ویرایشی با دقت و حساسیت زیادی تنظیم شده تا برآورده کننده تمامی نیازهای دانشجویان عزیز باشد. این کتاب به منظور تعمیق درک و تجزیه و تحلیل رفتار مصرف‌کننده به رشته تحریر درآمده است و هدف از آن دست‌یابی به مشتریان، بازاریابان و سازمان‌های اجتماعی برتر است.

دانلود خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده هاوکینز

مقدمه:

این اثر ارزشمند به جهت پوشش کلیه مباحث علم رفتار مصرف کننده: تدوین استراتژی بازاریابی نظیر مباحث رفتاری، اجتماعی، انگیزشی، احساسی و ارایه نمون ههای بیشمار از تأثیرات مباحث فوق در موفقیت و شکست شرکت ها، بررسی روندها و ایدههای نوین در جهت اتخاذ استراتژی بازاریابی، بررس ی پیامدهای اجتماعی و اخلاقی این تصمیمات بر جوامع و تحلیل جزء به جزء فرآیند تصمیم گیری مصرف کنندگان در نوع خود بی نظیر است. چارچوب مطالب کتاب حاضر به نحوی است که از ذکر مطالب تکراری، پیچیده و خسته کننده برای مخاطبان اجتناب شده و با ارایه مباحث کاربردی، بینش مصرف کننده، چک لیست تدوین استراتژی بازاریابی بر اساس تحلیل رفتار مصرف کننده و گسترش حوزه هر بحث به فضای اینترنت، خوانندگان را به بهترین شیوه با موضوعات آشنا و درگیر می سازد.

مباحث رفتار مصرف کننده :تدوین استراتژی بازاریابی:

تعریف رفتار مصرف کننده

رفتار مصرف کننده شامل کالاها، خدمات، فعالیتها و نظرات می باشد.

رفتار مصرف کننده تنها خرید را شامل نمی شود.

رفتار مصرف کننده یک روند پویاست.

رفتار مصرف کننده می تواند افراد زیادی را شامل شود.

رفتار مصرف کننده شامل تصمیمات بسیاری است.

تصمیم گیری در مورد اکتساب، مصرف و یا خلاص شدن از یک کالا یا خدمت

چه چیزی اکتساب، مصرف و یا دور انداخته شود.

چرا یک کالا یا خدمت اکتساب، مصرف و یا دور انداخته می شود.

چگونه یک کالا و یا خدمت اکتساب، مصرف و دور انداخته می شود.

خصوصیات فردی موثر در رفتار مصرف کننده

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “خلاصه کتاب تئوری سازمان رابینز” را در سایت بخوانید .

 

نوع فایل:  word  – pdf

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.