خاصیت عرق یونجه برای چاقی صورت

خاصیت عرق یونجه برای صورت,خاصیت عرق یونجه برای صورت,خاصیت عرق یونجه برای چاقی,طریقه مصرف عرق یونجه برای چاقی کل بدن,مدت زمان چاقی با عرق یونجه,خواص عرق یونجه برای افزایش قد,عرق یونجه را قبل از غذا بخوریم یا بعد از غذا,طریقه مصرف عرق یونجه برای چاقی صورت,خاصیت عرق یونجه با عسل,خواص عرق یونجه برای اعصاب,

هنگامی‌که افراد به رژیم لاغری روی می‌آورند، با کم کردن وزن بدن، صورت آن‌ها نیز لاغر می‌شود که این مسئله یکی از مهمترین مشکلات در رژیم لاغری محسوب می‌شود.

خاصیت عرق یونجه برای چاقی صورت

لاغر شدن صورت از مواردی است که با کم شدن وزن و به هم ریختن برنامه‌ی غذایی به وجود می آید، پس با دقت و تمرکز بیشتر بر روی رژیم غذایی خود می‌توانید از لاغر شدن صورت جلوگیری کنید. البته امروزه با روش های جدید مانند بوتاکس و تزریق ژل تا حدودی این مشکل بر طرف می‌شود ولی افرادی هستند که مایلند با استفاده از مواد طبیعی و خانگی این مشکل را حل کنند.

به طور کلی می‌توان گفت وجود انواع ویتامین‌ها، مواد مغذی و مواد معدنی در عرق یونجه که از گیاه یونجه گرفته می‌شود می‌تواند باعث افزایش سیستم ایمنی بدن شما شود.

برای معالجه نرمی استخوان و رشد کودکان از یونجه و عرق یونجه استفاده کنید، البته زیاد مصرف نشود و سعی کنید از یونجه تازه و جوان استفاده شود.

چاقی صورت با عرق یونجه

این روزها خیلی از افراد به دنبال داشتن یک چهره مناسب هستند. اگر شما هم از لاغری صورت رنج می‌برید پیشنهاد می‌کنیم از عرق یونجه برای چاقی صورت استفاده کنید.

شاید تعجب کنید اما یکی از مهم ترین خواص عرق یونجه برای چاقی و بخصوص چاقی صورت هست. استفاده از عرق یونجه در کوتاه‌ترین زمان ممکن شما را به چهره و یا وزن ایده‌آلی که در نظر دارید برساند. به طور کلی عرق یونجه باعث افزایش وزن می‌شود اما بیشتر بهره از خواص این عرق گیاهی این عرق در چاق شدن صورت است.

همانطور که اشاره کردیم لاغر شدن صورت معضلی است که به هنگام رژیم‌های غذایی با آن مواجه خواهید شد. کمتر کسی پیدا می‌شود که با لاغر کردن و کاهش وزن خود این معضل را تجربه نکرده باشد. اگرچه امروزه با پیشرفت علم و دانش در زمینه زیبایی شناسی با استفاده از روش‌هایی همچون بوتاکس و تزریق ژل می‌توان تا حدودی این مشکل را برطرف کرد، اما استفاده از محصولات طبیعی هم هزینه کمتری را خواهد داشت هم خطرات کمتری را در پی دارد.

طریقه مصرف برای چاق شدن با عرق یونجه

عرق یونجه با داشتن طبیعتی سرد همواره از مواد معدنی، ویتامین‌ها و مواد مغذی بسیاری برخوردار می‌باشد که باعث اهمیت استفاده آن شده است. عرق یونجه دارای ویتامین‌های آ، ث، ای و کا می‌باشد و وجود آهن در آن باعث توصیه استفاده افراد کم خون شده است. توجه داشته باشید که این عرق گیاهی مقداری هورمون زنانه را در خود جای داده است و از این‌رو زیاد برای مصرف آقایان توصیه نمی‌شود!

  خواص یونجه برای اعصاب

طریقه مصرف عرق یونجه برای چاق شدن صورت در یک دوره ۱۴ روزه است؛ شما در این مدت می‌بایست مقدار یک استکان از عرق یونجه را صبح و همچنین نصف استکان از این عرق را عصر مصرف کنید.

نکته مهم: دقت داشته باشید که استفاده از این عرق بیشتر از ۱۴ روز نتیجه عکس خواهد داشت و مضر خواهد بود.

اگر طعم تلخ عرق یونجه شما را اذیت می‌کند، می‌توانید از مقداری شکر یا یک قاشق عسل برای شیرین کردن آن استفاده کنید. پس از اینکه یک دوره ۱۴ روزه از مصرف عرق یونجه برای چاقی صورت را گذراندید به مدت دو ماه مصرف را متوقف کرده و پس از این مدت دوره دوم مصرف را دوباره آغاز کنید.

البته باید اشاره کرد که یکی از بارزترین خواص عرق یونجه پیشگیری از نرمی استخوان است؛ این خاصیت کمک می‌کند تا کودکان با مصرف عرق یونجه استخوان بندی محکم تری داشته باشند و از نرمی استخوان جلوگیری می کند.

اگر قصد شما از مصرف عرق یونجه فقط چاق شدن صورت است، طبق دستور العمل بالا (یک استکان هر روز صبح و نیم استکان هر روز عصر به مدت ۱۴ روز) استفاده کنید، اما اگر می‌خواهید برای جلوگیری از نرمی استخوان و یا استخوان بندی کودک مصرف کنید می‌توانید زیر نظر پزشک و با مشورت ایشان این عرق گیاهی را بعد یا قبل از هر غذا یک استکان،سه بار در روز میل کنید.

خواص دارویی عرق یونجه

خواص دارویی عرق یونجه را نام ببرید!

یونجه از گیاهانی است که در طب سنتی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و عرقی که از این گیاه به دست می آید، نیز دارای خواص فراوانی است. طبع عرق یونجه گرم و تر است.

– خواص عرق یونجه برای بازشدن قاعدگی استفاده می شود. همچنین میتوانید  5 گرم تخم یونجه در 150 سی سی آب جوشانده در حمام یا بعد از حمام میل کنید .

– خوردن یونجه جهت پیشگیری از تصلب شرایین مفید است.

– یونجه کنترل کننده شهوت است.

هنگامی‌که افراد به رژیم لاغری روی می‌آورند، با کم کردن وزن بدن، صورت آن‌ها نیز لاغر می‌شود که این مسئله یکی از مهمترین مشکلات در رژیم لاغری محسوب می‌شود.

  مصلح و طبع عرق یونجه

–  از خواص عرق یونجه برای سرماخوردگی استفاده می شود. برای این کار  تخم آن 5 گرم در 150 سی سی آب ریخته و جوشانده ای تهیه کرده و میل کنید.

– کسانی که در ادرار آن ها خون وجود دارد از خود یونجه یا دمکرده یونجه استفاده کنند.

– از خواص یونجه اینست که یونجه ملین و چاق کننده صورت است با احتیاط خورده شود.

–  از خواص عرق یونجه میتوان به ازدیاد شیر مادر اشاره کرد.

–  برای نرم کردن ورم، کافیست که یونجه را کوبیده با عسل مخلوط نموده به صورت ضماد بگذارید.

– عرق یونجه و یونجه از خونریزی‎های داخلی جلوگیری می‎کند در نتیجه برای خونریزی سینه مفید است.

– برای درمان آب آوردن شکم از شربت یونجه استفاده می شود. شربت یونجه هم در کنار عرق یونجه فواید زیادی دارد  طرز تهیه شربت یونجه به این شرح است که  ۱۰۰ گرم یونجه خشک در یک لیتر آب می‎جوشانیم تانصفه شود. در مرحله بعدی مایع را صاف نموده با ۹۰۰ گرم شکر مخلوط کرده کمی می‎جوشانیم تا شربت مانند شود.

– از یونجه برای درمان ترک اعتیاد استفاده می شود. یونجه را خرد کرده به مدت 2 ماه در الکل خیس کنید سپس صاف نموده هنگام خماری مقداری از آن را با آب مخلوط کرده 200 گرم یونجه + یک لیتر الکل 30 درجه و مصرف کنید .

– برای تقویت ستون فقرات می‎توان از یونجه استفاده کرد روغن یونجه به صورت مالیدنی و خودیونجه به صورت خوردن برای این کار مفید است.

– برای درمان کم‎خونی می‎توان از عرق یونجه یا خود یونجه یا شربت یونجه استفاده کرد.

– یونجه زیادکننده منی است.

– برای درمان لاغری یونجه را با شکر بخورید و همچنین می توانید، عرق یونجه را با شکر مخلوط کرده، 10 صبح و 5 بعدازظهر نوش جان کنید.

– برای تصفیه خون عرق یونجه میل کنید.

– جهت جلوگیری از لرزش بدن و درمان آن از یونجه استفاده کنید. بذر یونجه را در روغن زیتون جوشانده سپس بر بدن فلج بمالید.

– برای معالجه نرمی استخوان و رشد کودکان از یونجه و عرق یونجه استفاده کنید، البته زیاد مصرف نشود و سعی کنید از یونجه تازه و جوان استفاده شود.

لطفا خواص عرق یونجه برای اعصاب را مطالعه نمایید.

مضرات عرق یونجه

در بسیاری مواد دیده شده که استفاده از این عرق گیاهی، ممکن است باعث خارش و ایجاد نفخ شکم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.