خلاصه کتاب بازاریابی جهانی کیگان : دانلود کامل ترین و جامع ترین خلاصه کتاب بازاریابی جهانی کیگان نویسنده وارن جی. کیگان و مایک سی.گرین و دکتر هرمز مهرانی و عبدالحمید ابراهیمی آنرا ترجمه کرده اند.
خلاصه کتاب توسط تیمی از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه تهران تهیه شده است.خلاصه کتاب بازاریابی جهانی کیگان خلاصه ارائه شده شامل ۵۳ صفحه از کتاب بازاریابی جهانی است. خلاصه کتاب توسط تیمی از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه تهران تهیه شده است.در خلاصه این کتاب سعی شده است تا ضمن رعایت اصول خلاصه نویسی و ایجاز، مهمترین نکات مطروحه در کتاب گردآوری شوند .
متن خلاصه کتاب از لحاظ نگارشی و ویرایشی با دقت و حساسیت زیادی تنظیم شده تا برآورده کننده تمامی نیازهای دانشجویان عزیز باشد.
مخاطبان این کتاب دانشجویان مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری رشتههای مرتبط و بازرگانان و صادرکنندگانی هستند که میخواهند فعالیتهای خود را از مرزهای داخلی گستردهتر کنند و بازارهای جهانی را مورد توجه قرار دهند.
خلاصه دانلود کتاب بازاریابی جهانی کیگان
در قالب pdf با بهترین کیفیت شامل نکات مهم و کلیدی این درس در ۵۳ صفحه به قیمت 4000 تومان که لینک دانلود بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.
دانلود کتاب بازاریابی جهانی کیگان
فهرست مطالب کتاب :
مقدمهای بر بازاریابی جهانی
محیط های اجتماعی و فرهنگی در بازارهای جهانی
اثر محیط های سیاسی، قانونی و نظارتی در بازاریابی جهانی
بخش بندی بازارها،انتخاب بازارهای هدف و جایگاه سازی در بازاریابی جهانی
صادرات و واردات و منبع یابی
راهبردهای ورود به بازارهای جهانی
تصمیمگیری در مورد عرضه محصولات و نام و نشان تجاری با بازارهای جهانی
تصمیم گیری در خصوص قیمت گذاری محصولات در بازارهای جهانی
کانال های توزیع و توزیع فیزیکی در بازارهای جهانی
نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.
نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “خلاصه کتاب بررسی رفتار مصرف کننده سالار” را در سایت بخوانید .
نوع فایل: pdf
تعداد صفحات: 53