طرز استفاده زردچوبه برای تنگی واژن

عسل و زردچوبه برای واژن,طریقه استفاده از زاج برای تنگی واژن,خواص زردچوبه برای واژن,طرز استفاده از جفت برای تنگی واژن,فواید عسل برای تنگی واژن,طرز استفاده از مارچوبه برای تنگی واژن,عسل و زردچوبه برای واژن نی نی سایت,طریقه استفاده از گیاه مازو برای تنگی واژن,

تنگ کردن واژن چگونه امکان پذیر است؟ هر بار که رابطه جنسی شما پایان می گیرد و ارضا نمی شوید، ممکن است با خود فکر کنید که چه مشکلی در شما وجود دارد. در هر پوزیشنی که رابطه داشته باشید،

طرز استفاده زردچوبه برای تنگی واژن

اگر این رابطه مطابق میل شما نباشد به ارگاسم نخواهید رسید. صرفا داشتن اندام متناسب و بدن عالی برای لذت بردن از رابطه جنسی کافی نیست، باید به لحاظ ذهنی خود را جذاب بدانید. با گذشت زمان ممکن است فکر کنید دیگر برای شریکتان جذابیت اولیه را در رختخواب ندارید، در این مطلب نکاتی را برای درمان این مشکل خواهید یافت.

حتما تا به حال در گوگل به دنبال راهکار هایی برای تنگ کردن واژن بوده اید. تلاش شما برای یافتن این پاسخ به علت نیاز شما برای جذابیت جنسی بیشتر است. شما برای حفظ  رابطه و ارتباط خود با همسرتان احتیاج به این مورد دارید. در این مقاله برخی از موثرترین روش ها و درمان ها ارائه خواهد شد. به هر حال قبل از آن که وارد عمق مطلب شویم باید بدانیم که چه عواملی سبب گشاد شدن واژن می شود؟

چه چیزی موجب گشاد شد واژن می شود؟

واژنها همیشه به اندازه ای که فکر می کنید تنگ باقی نمی مانند. لگن از ماهیچه هایی کشسانی تشکیل شده است که سبب تنگ شدن واژن می شود، این ماهیچه ها هنگامی که مقاربت جنسی داشته باشید گسترده تر می شوند.

سه دلیل عمده برای گشاد شدن دیواره های واژینال وجود دارد:

زایمان :عضلات کف لگن پس از چندین زاد و ولد طبیعی گشاد می شوند، مخصوصا اگر بین بچه ها اختلاف زمانی زیادی وجودی نداشته باشد.

پیری طبیعی: افزایش سن یکی از عواملی است که بر تنگ بودن واژن تاثیر می‌گذارد.

دلایل پزشکی : در بعضی موارد نادر، گشادی واژن ناشی از برخی از شرایط پزشکی است.

راه کارهایی برای تنگ کردن واژن

اما اگر هنوز هم گشادی واژن به نظر شما ناراحت کننده و غیر معمول است، سه مورد از درمان های طبیعی برای تنگ کردن واژن وجود دارد که ممکن است تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

برای تنگ کردن واژن راه های طبیعی و  عمل زیبایی واژن وجود دارد اما روش دوم بسیار گران است.  دقت نمایید که هر عمل زیبایی آلت تناسلی زنان عمل زیبایی بر روی واژن نیست ! برخی افراد عمل لابیاپلاستی را با تنگ کردن واژن به اشتباه یکی میدانند . در این مطلب نحوه تنگ کردن ماهیچه های واژن آورده شده است:

عسل و زردچوبه برای واژن

1- درمان های گیاهی

  تنگ کننده واژن گیاهی

حتی اگر روش های پزشکی بیشتری درباره “چگونگی تنگ تر کردن واژن” پدید آید، ممکن است بهترین و اولین گزینه نباشند. در عوض صرف مقدار زیادی پول برای جراحی می بایست بپردازید، چطور است به دنبال روش های درمانی گیاهی برویم؟ گیاهان متعددی ثابت کرده اند که در تنگ تر کردن واژن نقش دارند . برخی از این داروهای گیاهی عبارتند از:

انگور فرنگی:

این میوه های کوچک در بازگرداندن قدرت، انعطاف پذیری و کشش دیواره واژن و عضلات و تنگ کردن واژن موثر هستند. همه کاری که باید انجام دهید این است که میوه ها را در آب جوش بریزید و سپس محلول را بر روی واژن خود بگذارید. ظرف چند ماه متوجه تغییرات خواهید شد و شریک جنسی شما نیز متوجه خواهد شد. علاوه بر تقویت و تنگ تر کردن ماهیچه های واژن، این امر راه حلی برای خلاصی از باکتری های ناحیه واژن است.

پیوراریا میریفیکا :

یک گیاه موثر است که به شما کمک می کند سطح مورد نظر خود را از میزان کشش واژن بدست آورید. این گیاه، بومی شمال و شمال شرقی تایلند و میانمار، باعث افزایش بازسازی سلولی می‌شود. این بدان معنی است که بازسازی بافت های دستگاه تناسلی نیز از خواص این گیاه است و این امر منجر به تنگ شدن واژن می شود. به جز بازسازی، این گیاه از رحم در برابر سرطان رحم محافظت می کند.

زردچوبه :

زردچوبه راه حل موثر دیگر برای تنگ کردن واژن است. با جلوگیری از افتادگی دیواره واژن مانع از گشادی واژن می شود. این گیاه بهترین گزینه برای زنان یائسه است زیرا می تواند در برابر خشکی واژن و گرگرفتگی مبارزه کند.

سبزی های مختلف را می توان برای سفت کردن واژن استفاده کرد. زردچوبه Comosa یک درمان بالینی ثابت برای ساخت یک واژن تنگ است. از طریق دوش واژینال طبیعی، کمک به بازگرداندن خاصیت ارتجاعی و استحکام از دست داده واژن را اصلاح کرد. دوش واژینال طبیعی را می توان با انواع مواد طبیعی از جمله انگور فرنگی پخته، آب آهک و آب مقطر و سرکه تهیه کرد.

آلوئه ورا:

آلوورا این گیاه سحرآمیز افتادگی دیواره واژن را کاهش می دهد و مانع از تضعیف آنها شود.

بلوط تلخ:

این گیاه تایلندی می تواند به لطف ترکیبات روان کننده و تسکین دهنده خود به تنگ کردن واژن شما کمک کند.

روغن ماریانا :

شاید یکی از اصلی ترین روش هایی که در کشور ما در حال حاضر بسیار مورد استفاده قرار میگیرد و همان استقفاده از روغن ماریانا خالص است . خواص روغن ماریانا از سوی طبیعت به گونه سازماندهی شده است که میتواند خاصیت قابض داشته باشد و در کوتاه مدت بدون درد و خونریزی دهانه واژن را تنگ میکند . به گفته دکتر سپهری راد :  روغن ماریانا علاوه بر این خاصیت ، خاصیت ضد عفونی جهت درمان عفونت واژن را نیز داراست .

  چه کنیم جنب نشویم

2- کرم ها و ژل ها

یک جستجوی ساده در گوگل در مورد چگونگی تنگ تر کردن واژن خود می تواند شما را با مجموعه ای از کرم ها و ژل ها آشنا کند. بهترین نوع این کرم‌ها و ژل‌ها از مواد طبیعی ساخته شده اند که ایمن و پر بازده است.

ساختارهای فعال و طبیعی این کرم ها می توانند خاصیت کشسانی ماهیچه های لگن و همچنین قدرت آن ها را بازسازی کنند.

قبل از درمان واژن با کمک ژل های واژینال باید به این نکته دقت داشته باشید که بدن هر خانم منحصر به فرد است و اثربخشی درمان بستگی به بدن شما دارد.

3- ورزش

ماهیچه های رحم و لگن شما با فعالیت بدنی قوی تر می شوند. خوشبختانه تمرین های زیادی وجود دارد که قدرت، تنگی و کشش را به واژن شما برمی گرداند.

ورزش Kegel

این ورزش، رایج ترین روش تنگ کردن عضلات واژن است. ورزش Kegel به عضلات دیواره های واژن کمک می کند و با مرتب فشاردادن و نگه داشتن آن به مدت 5 ثانیه و چند بار در روز، دیواره های واژن را تقویت خواهید کرد.

اسکات ها (Squats)

اسکات یک روش عالی برای تنگ کردن واژن شل است. اسکات ها به کشش و قدرت ماهیچه های واژن کمک می کنند.

یوگا

یوگا یک ورزش سالم است که بدن شما را تقویت می کند. همانطور که انعطاف پذیری بدن خود را بهبود می دهید، با درگیر کردن عضلات لگن خود می توانید به تنگ کردن واژن کمک کنید. خوشبختانه شما به یک متخصص جهت راهنمایی نیاز ندارید، و بسیاری از ویدیوهای یوتیوب برای راهنمایی شما وجود دارد.

4-رژیم غذایی سالم

در بیشتر موارد ما می توانیم گشادی واژن را با رژیم غذایی درمان کنیم. برای این کار ما باید سطح بیشتری از اسید های چرب امگا 3 موجود در میوه ها و سبزیجات را مصرف کنیم. و زمانی که رژیم غذایی سالم با ورزش همراه شود می توانید بیشترین نتیجه را از روش های تنگ کردن واژن ببینید.

لطفا مقاله درمان‌های برای خانگی جوانسازی واژن مطالعه نمایید.

5-رابطه جنسی بیشتر

برخلاف آن چه که فکر می کنید، رابطه جنسی سبب شل شدن واژن نمی شود. واژن می تواند در طول رابطه 200 برابر بزرگ تر شود و پس از آن به اندازه اولیه خود تقلیل یابد.

پدیده ارگاسم باعث می‌شود عضلات در ناحیه واژن و رحم را منقبض و منبسط شده و این به قوی تر شدن این عضلات کمک می‌کند.

 

منبع : ویکی سرا

9 نظر

  1. سلام ببخشید روش استفاده از زرد چوبه چطوری است من هم عذاب میکشم از شل شدن واژنم

  2. واقعان عالی هست چطور استفاده کردین زردچوبه رو آیا من که باردارم میتونم استفاده کنم واژنم گشاده خیلی عذاب میکشم نه از گشادی از حرف و طعنه همسرم

  3. بسیار عاللی من انجام دادم راضی هستم واژنم با زردچوبه 180درجه تغییر کرد طوری که همسرم به زور توانست دخول انجام بده ان هم به کمک روغن زیتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.