آشنایی برای خواص میخک برای نعوظ

خواص میخک برای اسپرم,طریقه مصرف چوب میخک,خواص میخک برای مردان,خواص چوب میخک برای مردان,خواص میخک برای ریه,خواص روغن میخک برای نعوظ,خواص میخک برای زنان,خواص میخک برای دیابت

هنگامی که آلت تناسلی مرد توانایی ایجاد نعوظ یا فقط نعوظ به مدت کافی جهت انجام عمل مقاربت جنسی( بزرگ و سفت شدن آلت مردان را نعوظ می گویند.) را ندارد. اکثر مردان گاهی اوقات، برخی از مشکلات سخت شدن یا نعوظ ماندن آلت تناسلی را تجربه کرده اند اما این اختلال نعوظ نامیده نمی شود که باعث نگرانی شود، تنها در صورتی که در عملکرد جنسی مشکل ایجاد کند و آنرا غیر ممکن سازد و سبب نارضایتی مداوم شود ، اختلال نعوظ نامیده می شود.

آلت مرد عضوی پرخون است هر چیزی مانند کلسترول بالا و چربی های اشباع شده که باعث مسدود شدن رگ شود مطمئنا بر عروق آلت تناسلی نیز تاثیر گذار است در حقیقت همه مردان پس از رسیدن به سن 40 سالگی تا حدودی به تنگی عروق آلت تناسلی دچار می شوند.

بیماری ضعف قوای جنسی که در طب سنتی از آن با نام ضعف قوت باه یا کمبود باه نام برده می شود به دلیل ضعف در یکی از اعضای رئیسه بدن یا تمامی آنها به وجود می آید که بوجود آمدن هر یک از این موارد دلایل خاص خود را دارد.

با این وجود درمانگران طب سنتی برای درمان بیماری بیش از هرچیز برای شناسایی علت ایجاد ضعف در اندام و اعضای ضعیف اقدام می کنند.

از این رو آنها برای بیمار روش های درمانی سنتی و رژیم غذایی خاصی را توصیه می کنند.آنها مصرف غذاهایی که خلط زیادی در بدن ایجاد می کند. غذاهایی که در بدن باد ایجاد می کند و غذاهایی که میل به گرمی داشته باشند را بهترین غذاها برای درمان ضعف عمومی بدن می دانند و به بیماران خود توصیه می کنند مصرف غذاهای توصیه شده بعد از حمام کردن تاثیر درمانی بیشتری دارد؛

فلفل سبز

فلفل سبز، گیاهی از ادویه ها و چاشنی های تند و پرمصرف دنیا به ویژه مردمان آسیای شرقی است که بهترین محرک و داروی طبیعی برای بهبود و افزایش ضعف قوای جنسی و درمان این بیماری است.

  آشنایی با طریقه مصرف عرق نسترن

زنجبیل

زنجبیل از جمله گیاهان دارویی با طبع گرم است که مزه ای تند و سوزاننده دارد مصرف این گیاه به صورت تازه یا خشک شده آن تاثیرات درمانی بی نظیری به همراه دارد که یکی از بارزترین آنها تقویت قوای جنسی است این گیاه به دلیل طعم و عطری که به غذا می دهد یکی از پرمصرف ترین گیاهان دارویی و غذایی در میان مردم کشور های شرقی است مصرف روزانه زنجبیل همراه غذاها، چای یا سالاد ها می تواند علاوه بر افزایش قوای جنسی به عنوان یک داروی طبیعی برای کاهش میزان کلسترول خون کاهش چسبندگی پلاکت ها، افزایش قوت هضم و متابوسیم بدن مورد استفاده قرار گیرد.

آشنایی برای خواص میخک برای نعوظ

سیر

سیر تحریک کننده ی قدرتمندی است. این ماده به افزایش گردش خون در ارگان های تناسلی کمک می کند.

روغن چوب دارچین

دارچین فواید فراوانی برای زیبایی و سلامتی انسان به همراه دارد .

مصرف مرتب چوب دارچین به محافظت از دستگاه تناسلی مردان و افزایش تولید تستوسترون در آن ها کمک می کند .به علاوه این روغن به بهبود کیفیت و کمیت اسپرم نیز کمک میکند .هم چنین روغن چوب دارچین به خاطر اثرات تقویت کنندگی و تحریک کنندگی اش می تواند به بهبود کاربرد دستگاه عصبی و حافظه کمک کند .

روغن های جوز هندی و میخک

روغن جوز هندی به عنوان یکی از بهترین روغن های معطر برای درمان اختلال نعوظ به شمار میرود . زیرا قادر است گردش خون را در بدن بهبود ببخشد . عصاره های میخک و جوز هندی می تواند فعالیت های جنسی را افزایش دهد .میخک و جوز هندی تاثیر مثبتی بر رفتار جنسی و دستگاه عصبی می گذارد .

*نکته*

برای درمان اختلال نعوظ رابطه جنسی بیشترداشته باشید.

یک مطالعه 5 ساله روی 1000 مرد فنلاندی بین 55تا 75 ساله نشان داد افرادی که در طول هفته هیچگونه رابطه جنسی
نداشته اند، نسبت به افرادی که هفته ایی یکبار رابطه داشته اند اختلال نعوظ بیشتری تجربه می کردند؛ محققان نتیجه گرفتند که مقاربت منظم می تواند از مردان در مقابل اختلال نعوظ محافظت نماید.

  آشنایی با طرز تهیه دمنوش انبه

جنسینگ قرمز

جنسینگ قرمز یک گیاه داروئی است که بر هورمون های مسئول تحقق نعوظ تاثیر می گذارد این گیاه از طریق افزایش مقدار اکسید نیتریک باعث تقویت جریان خون می شود این گیاه باعث افزایش انرژی و میل جنسی و افزایش سطح تستوسترون بهبود ناباروری و کاهش علائم اختلال نعوظ می شود. علل مختلفی برای ناباروری مردان وجود دارد اما کمبود اسپرم های با کیفیت یکی از اصلی ترین دلایل است. گیاه جنسینگ باعث افزایش اسپرم های با کیفیت می شود هم چنین مصرف این گیاه باعث تحرک بیشتر اسپرم در منی می شود که این امر رسیدن آن را در دستگاه تناسلی بانوان به تخمک راحتر می سازد.

گیاه شاخ بز

این گیاه داروئی برای کاهش علل مرتبط به اختلال عملکرد جنسی شامل اختلال نعوظ کاربرد داشته است . مهمترین و بارزترین خاصیت این گیاه تقویت اسپرم می باشد. این گیاه از زمان های قدیم بعنوان درمان نازایی مردان مورد استفاده قرار می گرفت. شاخ بز یک انرژی زای طبیعی است که هیچ چیز از خواص کم ندارد این گیاه در مردان، بالا برنده تعداد اسپرم ها و بالا برنده کیفیت اسپرم هاست.

زغال اخته

این میوه ترش و خوشمزه دارای فیبرهایی است که مانع از جذب کلسترول در دستگاه گوارش می شود در نتیجه رسوب این چربی در رگها کاهش می یابد و کمک موثری بر افزایش جریان خون خواهد بود.

لطفا مقاله خواص دمنوش میخک مطالعه نمایید.

عسل

عسل یکی از شگفتیهای طبیعت است ماده ایی که حاصل فرایندی ساده ، بر روی شهد گلها در بدن زنبور عسل است . انسان با وجود پیشرفت غیر قابل انکار تکنولوژی هنوز نتوانسته است عسل مصنوعی بسازد. عسل با داشتن انواع ویتامین های گروه B می تواند در تولید هورمون تستوسترون موثر باشد. پژوهش ها نشان داده اند که ماده ایی حاوی عنصر بور در عسل وجود دارد که جریان خون و میل جنسی را در مردان افزایش می دهد.

 

منبع: tandorosti.news

یک نظر

  1. رسول حسانی

    طریقه استفاده میخک برای مشکلات جنسی ماندنعوظ واستفاده ان به چه شکلی استفاده شودتوضیح دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.