دانلود خلاصه جزوه و سوالات کتاب روش ها و فنون مشاوره (مصاحبه بالینی) عبدالله شفیع آبادی

خلاصه کتاب روش ها و فنون مشاوره (مصاحبه بالینی) دکتر شفیع آبادی شامل فایل خلاصه ۱۹۲ و ۳۵ صفحه ای به همراه نمونه سوال تستی با جواب و فلش کارت است. دانلود این مجموعه شما را از خواندن کل کتاب روش ها و فنون مشاوره (مصاحبه بالینی) دکتر شفیع آبادی بی نیاز میکند. این مجموعه حاوی نکات مهم و کلیدی بصورت خلاصه شده است که خواندن آن نیز از نظر بصری برای دانشجویان راحت تر بوده چرا که حاوی نکات اصلی است.

خلاصه کتاب روش ها و فنون مشاوره (مصاحبه بالینی) شفیع آبادی

محتویات این محصول عبارت است از:

مجموعه کامل پی دی اف و پاورپوینت خلاصه کتاب

خلاصه کتاب روش ها و فنون مشاوره (مصاحبه بالینی) دکتر شفیع آبادی (۱۹۲ صفحه)

جزوه اصول و فنون مشاوره (۳۵ صفحه)

نمونه سوال تستی با جواب (۱۲۵ صفحه)

فلش کارت

دانلود خلاصه و سوالات کتاب روش ها و فنون مشاوره (مصاحبه بالینی) عبدالله شفیع آبادی

بخشی از متن جزوه

شرایط و خصوصیات راهنما و مشاور

راهنما و مشاور علاوه بر این که باید از نظر آموزشی و اطلاعاتی آمادگی مسئولیت خطیر نقش مشاوره را داشته باشد. باید از نظر تشخیص و ویژگیهای فردی نیز واجد شرایط باشد.

اعتقاد به ارزش انسان و داشتن نیات خیرخواهانه مشاور باید به ارزش وجودی انسان قابلیت و توانایی بالقوه او در فرآیند رشد و تغییر یافتن و سازگاری با موقعیت های گوناگون زندگی اعتقاد و ایمان داشته باشد.

خود شناسی: مشاور باید درک و شناخت درسی ازخویشتن ، ارزشها ، اعتقادات و احساسها و نیاز های خود که کار حرفهای او را تحت تاثیر قرار می دهد داشته باشد و سعی کند تا این ویژگیها اثرات مطلوب بر کار مشاورهای او بر جای نگذارد.

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “خلاصه کتاب مقدمات راهنمایی و مشاوره (مفاهیم و کاربردها) شفیع آبادی” را در سایت بخوانید .

 

نوع فایل:   pdf

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.