دانلود خلاصه جزوه کتاب آمار و ریاضیات هادی رنجبران

جزوه کتاب ریاضیات هادی رنجبران : محصول مورد نظر شامل جزوه دستنویس ریاضی و آمار کاربردی 1 هادی رنجبران (فصل4-3-2-1 )بهمراه نمونه سوالات درس : آمار کاربردی 1 با کد درس: 1214151 مناسب برای دانشجویان رشته های اقتصاد ،مدیریت و حسابداری می باشد که در 19 صفحه تهیه و تدوین گردیده است.این جزوه مربوط به آمار رنجبران می باشد.

دانلود جزوه کتاب ریاضیات هادی رنجبران

کتاب ریاضیات هادی رنجبران در یک نگاه کلی:

تشریح مفاهیم درسی با مثال

آموزش نکات تستی و حل تست های استاندارد

پاسخ تشریحی آزمون های کارشناسی ارشد ۷۰ تا ۸۴

کتاب ریاضیات کاربرد آن در مدیریت و حسابداری مورد توجه اساتید، دانشجویان و داوطلبان آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری(Ph.D)قرارگرفت و به چاپ های متعدد رسید.کتاب براساس سر فصل های مصوب دانشگاهی برای درس ریاضیات، طوری تدوین و تالیف شده است که می توان از آن به عنوان یک منبع جامع درسی و همچنین خودآموزی کامل جهت فراگیری تعاریف، مفاهیم و قضایای ریاضی استفاده کرد.

یکی از دروس منابع کنکور کارشناسی ارشد ، درس کاربرد ریاضی در حسابداری و آمار است. برای بسیاری از شرکت کنندگان آزمون که دارای پایه مناسبی از درس ریاضی هستند ، مطالعه دانلود جزوه ریاضی هادی رنجبران بسیار مفید خواهد بود. چرا که در دانلود کتاب ریاضی کاربردی هم درسنامه و هم تست های ارشد با جواب تشریحی گنجانده شده  و برای کار با نرم افزار حسابداری مالی در بازار کار کاربردی است.

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “جزوه کتاب روش ها و فنون راهنمایی در مشاوره” را در سایت بخوانید .

 

نوع فایل: پی دی اف

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.