تقویت رحم با استفاده از جوشانده گل سرخ

تقویت رحم با استفاده از جوشانده گل سرخ, تاثیر گلاب بر رحم, خواص گلاب برای رحم, عرق گلاب, فواید گلاب برای رحم, گلاب و رحم

در این مطلب در مورد تقویت رحم با استفاده از جوشانده گل سرخ صحبت خواهیم کرد.

تقویت رحم با استفاده از جوشانده گل سرخ

دکتر مژگان تن ساز با بیان اینکه عفونت‌های دستگاه زنان انواع مختلفی دارد، گفت: عفونت قارچی معمولا با علائمی مانند ترشحات سفید، تورم و درد، خارش شدید وعفونت باکتریایی همراه با خارش و سوزش، التهاب و تورم خفیف همراه است.

گلاب و رحم

این متخصص طب سنتی با بیان اینکه در طب سنتی درمان اصلی عفونت، اصلاح اخلاط بدن (سودا، صفرا، بلغم) است، اذعان کرد: جوشانده گل سرخ و یا مالیدن روغن آن همچنین مخلوط آب و گلاب در تقویت دستگاه رحم موثر است.

وی در ادامه با بیان این مطلب که ممکن است برخی عفونت‌ها بدون علامت باشند که منجر به حاملگی خارج رحمی و ناباوری در فرد شود، افزود: زنانی که در مناطق جنوبی و شمالی کشور زندگی می کنند همچنین افراد چاق و حتی در زمان یائسگی زنان بیشتر به عفونت‌ مبتلا می‌شوند.

دکتر تن ساز ادامه داد: اصلاح رژیم غذایی و استفاده از غذاهای سبک مانند بادام شیرین، جوجه کباب، آب سیب در درمان عفونت موثر است.

وی در پایان توصیه کرد: زنان در تابستان از پوشیدن شلوارهای جین تنگ و همچنین لباسهای خیس و مرطوب خودداری کنند.لطفا مقاله خوردن گلاب قبل از خواب را نیز مطالعه کنید.

  طبع و طرز تهیه چای گل محمدی / خواص گل محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.