برای درمان انگلها چه قرصی بخوریم

قرص ضد انگلهای قوی برای کودکان,قرص ضد انگلهای قوی برای بزرگسالان,برای درمان انگلها چه بخوریم,داروی گیاهی برای انگلها,قویترین داروی ضد کرمک,دستور قرص مبندازول برای کودکان نی نی سایت,درمان انگلها در بزرگسالان,شیاف مبندازول,,

در جهان پیشرفته امروز، انسان با فقدان آب آشامیدنی، پناهگاه و غذا دست و پنجه نرم می‌کند. میکروب‌ها و ویروس‌ها تعدادشان بیشتر می‌شود و مردم بیشتر از گذشته دچار عفونت‌ها می‌شوند. عفونت‌های انگلی می‌تواند خفیف، متوسط یا شدید باشند. اسکاریوز یکی از شایع‌ترین عفونت‌های انگلی است. عفونت‌های انگلی می‌تواند موجب آسیب به جنین شوند، همچنین ممکن است باعث آسیب‌های پوستی، چشمی، عصبی و کبدی شوند. عفونت‌هایی مثل اسیدوستومیس، آمبیبیاس و تریپانوسومایس علل پیشرو مرگ و میر در سراسر جهان هستند.

درمان با کمک دارو

برای درمان انگلها چه قرصی بخوریم

داروهای ضد مالاریا: این گروه از داروها عمدتا برای درمان و پیشگیری از مالاریا هستند. کسانی که به زیستگاه این موجودات سفر می‌کنند، حتما باید از این داروها مصرف کنند. همچنین این افراد می‌توانند با پوشیدن لباس‌های آستین بلند و پوشیده، مانع از نیش زدن این حشرات شوند. داروهایی مثل کلروکین و آمودیاکین ضد مالاریا هستند.

مترونیدازول و تینیدازول: این داروها بهترین گزینه‌های درمانی آمبیبیا، گریدها و تریکومونیا هستند. دوز توصیه شده مترونیدازول 750 میلی‌گرم سه بار در روز یا 500 میلی‌گرم هر 6 ساعت یک بار به مدت 10 روز است. مترونیدازول همراه با کلروکین برای درمان بیماری‌های کبدی مصرف می‌شود. برای درمان ژیاردیاسیس، 250 میلی‌گرم مترونیدازول را سه بار در روز به مدت 5 روز مصرف کنید. 2 گرم مترونیدازول می‌تواند تریکومونیا را درمان کند. می‌توانید به جای مترونیدازول از تینیدازول نیز استفاده کنید. مترونیدازول همچنین برای واژینوز باکتریال هم استفاده می‌شود.

  خواص ضد انگلی میخک

ایورمکتین: ایورمکتین از معروف‌ترین داروهای ضد انگلی است. اگرچه این دارو به صورت گسترده‌ای برای از بین بردن کرم‌های روده استفاده می‌شود، اما برای درمان شپش نیز تجویز می‌شود. در اکثر مواقع یک دوز بیشتر از این دارو تجویز نمی‌شود ولی ممکن است بیمار لازم باشد دو بار در سال از آن مصرف کند. عوارض جانبی این دارو شامل سرگیجه، خستگی، درد در ناحیه شکم، فشار خون بالا، آرترالژیا، لنفادنیت و تاکی کاردی است.

پیرانتل پاموآت: این دارو برای از بین بردن کرم‌هاى سنجاقى انتروبيوس ورميکولاريس، کرم‌هاى گرد (آسکاريس لومبريکوئيدس)؛ موارد تثبيت‌نشده مانند کرم قلابدار (تريکواسترونژيلوس) استفاده می‌شود. عوارض جانبی این دارو سرگیجه، سردرد و خواب‌آلودگی است.

آلبندازول: داروی آلبندازول برای درمان بعضی از عفونت‌های کرم نواری مانند نوروسیستریکوس و بیماری هیداتید استفاده می‌شود. این دارو را می‌توان برای درمان لومینال با معده خالی مصرف کرد اما برای عفونت‌های عصبی باید آن را با غذا مصرف کنید. مصرف طولانی مدت آلبندازول با عوارض جانبی زیان آور همراه است.

داروهای ضد سرطان: افرادی که داروهای ضد سرطان مصرف می‌کنند، از عوارض جانبی آن رنج می‌برند. این اثرات نامطلوب ممکن است در اثر از بین بردن انگل‌ها در بدن باشد.

پرازیکوانتل: برای درمان عفونت‌های چشمی استفاده می‌شود. این دارو نباید با دگزامتازون مصرف شود. قبل از مصرف این دارو حتما با پزشک مشورت کنید.

لطفا درمان کرم های روده ای با بهره گیری از داروهای گیاهی را مطالعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.